Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 06:54 - Радо каза - преди 9 часа 23.11.08 неделя
Автор: tino Категория: Политика   
Прочетен: 1313 Коментари: 0 Гласове:
0



 Виж: http://bgpolitics.ning.com/profile/ValentinDavidov Ако не успеем, ще си загубим времето. Ако успеем, ще бъде революционен пробив. От тази гледна точка си струва.

Ти си започнал добре с биографията си - нека напиша и аз няколко думи. Вкратце - и аз съм IT човек, с икономическо образование, работих из съвсем различни организации като студент и от близо 5 г. си изкарвам хляба с проекти с повишена сложност в една симпатична българска фирма.

Мисля обаче, че преди да занимавам хората с личността си, по-важно е да споделя идеите си. Дясно-мислещ човек съм - вярвам, че хората трябва да бъдат възнаградени според усилията си, а не на всеки - по равно. Вярвам също така в законността: трябва да има ясни и прости правила, които гарантират и защитават правата и свободите на гражданите и ги поставят при равни условия в икономическото състезание. За повече информация мога да посъветвам хората да посетят страничката ми - там съм описал политическите си възгледи и гражданските си цели: http://radobg.wordpress.com/ .

Тъй като споделям тезата, че сами нямаме кой знае каква сила, логични въпроси са какви хора ще търсим и как ще се обърнем към тях. Какъв смисъл ще дадем на тези хора да се присъединят към нас? 

От http://valentin-davidov-sailor.blogspot.com/
Анонимен каза... Подкрепям идеята да търсим гражданска алтернатива на досегашните партии. Снощи по Сеизмограф бе поканен Николай Колев, от Макс Планк институт, Мюнхен. Българите в Германия също са се амбицирали да предложат проект, даващ шанс на гражданското общество в противовес на старите партийни муцуни. Понеже електронните медии в България са собственост на олигарсите, шанса ни е в Интернет, където не зависим от тях. Нека Герговци и Ковачевци си плащат на куклите, ни по-обикновените хора с малки но честно отделени суми също можем да финансираме, но кадърни и свестни народни представители. Неделя, 2008, Ноември 23 1:27 gugu каза... Пиша повторно, защото първия път ми отхвърли профила.
Подкрепям напълно опитите да се намери политическо представителство на гражданското общество вместо старите политически к...и. Снощи в "Сеизмограф" участва Николай Колев, който обяви проект на българи в Германия със същата цел. Не съм членувал в партии, не съм давал предизборни дарения, не гласувам редовно. Но бих започнал, ако успеем да направим Интернет партия на мълчаливото мнозинство.
Неделя, 2008, Ноември 23 1:39


Тагове:   неделя,   каза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tino
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 315512
Постинги: 82
Коментари: 53
Гласове: 541
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930